2007年11月9日 星期五

菓林妍妮英語自我介紹

Hello everybody.My name is Vivi.I am 10 years old.
My hobby are playing computer games, and listening music.
I study in Goulin Primary School.
I have one sister.
Thank you for your listening.
大家好我的名字叫Vivi,我今年10歲.
我的興趣是玩電腦遊戲和聽音樂.
我讀果林國小.
我有一個姐姐.
謝謝你的聆聽.

建議:
My hobbies are playing computer games and listening music.
Thank you.

2 則留言:

Dream of Flight 提到...

sound指的是聲音,非音樂。
假如是音樂的話,要用music。
請再修改錯誤。
Mr. Hammer

Dream of Flight 提到...

另外果林國小的英語是Goulin Primary School或(Elementary School)
在...讀書用study in